Інформація від ТОВ Компанія “Грейнфілд” (Балівський елеватор) по фьючерсному договору на закупівлю соняшника майбутнього врожаю.

Дана програма дає можливість збільшити оборотні кошти фермера для закупівлі посівного матеріалу, дизельного палива, ЗЗР та іншого.

Переваги ф’ючерсного договору:

  • безвідсоткове користування грошима
  • відсутність прихованих комісій
  • Ціна продажу не фіксується, а складається з середньо арифметичного показника ціни трьох провідних трейдерів (покупців) ринку України, а саме: АТ « Каргілл»  ,   ДП « Сантрейд» , ТОВ « Кернел Трейд» (або інших за бажанням сільгоспвиробника), що складається в період поставки Товару.
  • Прозора та зрозуміла схема остаточного розрахунку яка здійснюється за наступною формулою:

ОЦ = (Цр –Цб )

ОЦ – остаточна ціна

Цр – середньо арифметична ціна провідних трейдерів

Цб – попередня ціна товару

Схема роботи по ф’ючерсному договору:

  1. Підписання договора
  2. Перерахування на поточний рахунок сільгоспвиробника попередньої оплати у розмірі 3000 грн. за одну тону соняшника в термін до 5-ти банківських днів
  3. Здійснення поставки соняшника на Балівський елеватор
  4. Остаточний розрахунок

ПРОГРАМА «Фінансування клієнтам Балівського елеватору компанії «Грейнфілд»

Індикативні ціни на с/г культури Ринкові ціни, які присутні на елеваторі на дату підписання договору
Строк поставки продукції Соняшник – до 01.10.2016 року,

 

Сума
попередньої оплати
3000 грн . за кожну тонну продукції
Строк договору поставки В залежності від культури, зазначеної в договорі поставки
Відсоткова ставка за користування коштами відсутня
Поставка продукції Балівський елеватор, адреса: Дніпропетровська область, Дніпропетровський  район, с. Партизанське, вул. Леніна, 18А.
Забезпечення Застава майбутнього врожаю (оформлюється не нотаріально)

Застава рухомого майна в співвідношенні ринкової вартості до суми кредиту 1:1

Порука Фінансова порука власника підприємства та одного представника Власника підприємства.
 

Перелік документів для розгляду заявки на підписання форвардного контракту:

Установчі документи

  1. Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи (завірена копія);
  2. Довідка про включення до ЄДРПОУ управління статистики (завірена копія);
  3. Довідка про взяття на облік платників податків (завірена копія); 4-ОПП
  4. Протокол та наказ про призначення директора (завірена копія);
  5. Копія паспорта директора, стор. 1,2,11 (завірена копія) та ІПН ;власника підприємства
  6. Свідоцтво платника податку (завірена копія);
  7. Статут.

Фінансові документи

  1. План посіву ранніх та пізніх культур на 2016 рік, завірений керівником підприємства.
  2. Довідка з управління земельних ресурсів чи сільської ради про площу землі в обробітку.
  3. Витяг з реєстру юридичних осіб (держ. реєстратора), виданий на день підписання договору купівлі-продажу.
  4. Баланс та звіт про фінансові результати за 2013р., 2014 р, 3-й квартал 2015р.
  5. Форма № 50-сг за три останні роки. В випадку, якщо  форма № 50-сг не здавалась, – форма №29-сг та 21 сг за три останні роки, форма №37-сг на останню звітну дату.
  6. Довідка з податкової адміністрації про присвоєння статусу платника сільгосп. податку на 2015р.
  7. Довідки про заборгованість по кредитам та лізингу перед другими банками та лізинговими компаніями станом (у разі наявності кредиту – копія кредитного договору та договору застави)  на дату подання документів  або довідка про відсутність кредитів за підписом керівника підприємства. (Після позитивного рішення про співпрацю надання довідки про наявність кредиту з банку клієнта)
  8. .Розшифровка основних засобів на останню звітну дату.
  9. Документи по заставі рухомого майна:

– техпаспорт;

– договір купівлі-продажу, акт прийому-передачі, специфікація та підтверджуючи оплату документи.

Всі документи повинні бути оформлені належним чином.

Копії документів повинні бути завірені підписом та печаткою Клієнта.

Контактні особи:     

Тимаков Денис Геннадиевич тел. 067-560-98-12

 denis.timakov@gmail.com

 Кравченко Дмитро Тарасович тел.067-567-65-76

 kravchenkod@const.dp.ua